Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ευχές για τον νέο έτο κι τέτοια (μπλιάχ)

Κατ'αρχάς αντί για ευχές, καλές χρονιές και μαλακίες, ακούστε αυτό...



Π.Π.
Εκεί που έψαχνα που λες ένα βιντεάκι (από Metallica φυσικά) στο Συσωλήν, για αντι-ευχετήριο έπεσα πάνω στην νέα (εδώ και ένα μήνα περίπου) κυκλοφορία τους, το Beyond Magnetic που είναι ένα EP με 4 "κομμένα" από το Death Magnetic κομμάτια. Και είμαι σούπερ καυλωμένος και μαστουρωμένος όλη μέρα ακουγωντάς το να πούμε. Περισσότερα για Metallica σε λίγο...

Ναι χάθηκα το ξέρω. Όχι δεν άλλαξα ριλέσιονσιπ στάτους από "σίνγκλ" σε "ινα ρηλέησιονσιπ" στο facebook. Πρώτον προτιμώ να μου ρουφήξει το υποδόριο λίπος από τα αρχίδια ένας ανδαλουσιανός μυρμηγκοφάγος παρά να κάνω τέτοια αηδία στο fb και δεύτερον και να είχα βρει γκόμενα σιγά μη σας το λεγα. Άλλο είναι το πρόβλημα. Σας είχα πει ότι τα πράγματα στη δουλειά ζορίσανε και ότι μου 'γινε η σούφρα φινιστρίνι από το πολύ κωλόχερο που μου βάλανε; Σας το πα. Σας είπα ότι σοβαρεύτηκα; Δεν σας το πα (γιατί δεν έγινε). Παρ' όλα αυτά ο χρόνος και η διάθεση για γράψιμο sub zero να πούμε. Εξ ου και η εξαφάνιση μου από την μπλογκόσφαιρα. Από πέρσι έχω να γράψω! Βέβαια, δεν σας είδα να ανησυχείτε και ιδιαιτέρως. Ούτε ένα amber alert στις τηλοράσεις και τα ραδιόφωνα. Τι διάλο; Ούτε καν silver...Τς τς τς, με απογοητεύετε πιστοί μου σκατιάρηδες.

Παρ'όλα αυτά εγώ σας αγαπάω γιατί είμαι αυτός που είμαι και γιατί είστε αυτοί που είστε και γιατί είμασταν όλοι μας υπέροχοι και γιατί "η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι" και γιατί τελος πάντων μπορώ και θέλω. Και επειδή συμβαίνουν όλα αυτά τα παραπάνω θέλησα κατ' αρχήν να σας απευθύνω έναν μεταεόρτιο χαιρετισμό, να σας ενημερώσω ότι είμαι εδώ και είμαι καλά, λίγο βιασμένος από την ΒΓΣΑ (ΒελγοΓερμανική Συμμαχία Αφεντικών) αλλά καλά. Και ένας μήνας είναι θα περάσει, θα κάνω την γαμωπαρουσίαση που έχω να κάνω, θα τους την τρίψω στη μούρη και μετά συνεδριάκι στην Πορτογαλλία (δεν σε χάλασε ψαρά) σε πεντάστερη ξενοδοχειούμπα. Έτσι για να γουστάρουμε.

Επίσης ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάτι που έκανε τα δάκρυα συγκίνησης και χαράς να κυλήσουν απάνω στο ροδαλό μαγουλάκι μου και να μετατρέψουν το πληκτρολόγιο σε μου μια μικρή βενετία με νησάκια τα πλήκτρα. Από χθες είμαι ο περήφανος κάτοχος ενός 3ήμερου εισιτηρίου για το fucking Download festival 2012 στο Donnington!!! Ναι ναι ξέρω, τους έχουμε δει και "καλά ρε μαλάκα πόσο χρονών είσαι; 15 να πούμε;" και άλλα τέτχια. Ε λοιπόν αφενός, να πάτε να γαμηθείτε γιατί ξέρω ότι τα λέτε από τη ζήλεια σας και αφετέρου να ξαναπάτε να γαμηθείτε που νομίζετε ότι υπάρχει περίπτωση να μου στερήσετε εμένα τον ενθουσιασμό με τις παπαριές σας. Metallica ρε μουνιά! Και Sabbath με Ozzy! Και Prodigy! Και τα μυαλά στο γουδοχέρι να πούμε! Κι έσείς τραβάτε να δείτε κάναν Οικονομόπουλο και κάναν ΛεΠα γατάκια. Άιντε! Μεταξύ μας, ζηλέυω λίγο που θα έρθουν και στην Ελλάδα οι Sabbath. Όχι γιατί δεν θα είναι πλέον μοναδικό το προνόμιο του να τους δω, αλλά γιατί θα τους ανοίξουν οι motherfucking Planet of Zeus. \m/


By the way, λέτε να πετύχω κάναν τέτοιο εκια πέρα στο Δονινγκτον να φάμε κάνα βρώμικο τση προκοπής...;



Αίντε και του χρόνου...




3 σχόλια:

  1. να βλεπεις τι μου κανεις!Εκει που νομιζα οτι ειχα βρει το ιντερνετικο αλλο μου μισο πολυ με χαλασε το κολλημα σου με το ριλεσιονσιπ στατους..τελος παντων θα το ξεπερασω!Και οχι δεν ζηλευω γιατι ειδα sabbath με ozzy
    και Iron maiden παρεα!Ozzfest baby!

    Βρωμικο της προκοπης μονο στην Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου ρε Τρυποκάρυδε.
    Όντως πολύς ο καιρός που έμεινες μακριά μας. Η θλίψη ήταν μεγάλη αλλά τώρα που μάθαμε πως ζεις είμαστε έτοιμοι να κλάψουμε από χαρά.
    Από Μετάλικα λατρεύω Low mans Lyric...Μπορώ να το ακουώ καθημερινά και απανωτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vickyyy ακριβώς γι'αυτό το λόγο σιχαίνομαι τα ριλέησονσιπ απντέητ στο φουμπού. Γιατί αποθαρρύνει τα ιντερνετικά άλλα μου μισά. Ενώ αν αφήνω αυτό το πέπλο μυστηρίου που από πίσω του κρύβεται ο πούτσος μου (ΤΜ και copyright by Alza) να με λούζει τα γκομενάκια κάνουν ουρά για να με γνωρίσουν.

    Πέρη κακό σκυλί ψόφο δεν έχει. Νταξ δεν είμαι σκυλί. Ας το διορθώσω. Κακό πουλί ψόφο δεν έχει. Τέτοιο είμαι κι εγώ λοιπόν. Θα είμαι πάντα εδώ να σας τυραννάω και να σας διασκεδάζω με τις βλακείες μου. Χελ γέα! +1 για το τραγούδι που σ'αρέσει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή